Reset Password

Sara Horvátország
@sara
Tovább olvasom
Nagyszerű környék, rövid sétára a várostól, a strandtól és az éttermektől. Csendes környék. A hely patyolattiszta volt. Biztosan visszamennék.
Jenny, Ausztria
@jenny
Tovább olvasom
Nagyon jól éreztük magunkat, a lakás pontosan olyan volt, mint a hirdetésben. A kilátás a konyhából, a nappaliból és az 1 hálószobából csodálatos volt. Rendkívül tiszta volt és nagyon szépen berendezett, minden megvan, ami ahhoz kell, hogy nagyon jól érezze magát. Hárman két kutyával utaztunk, Veronika nagyon barátságosan fogadott minket. A környék gyalogosan is jól bejárható volt, a strandot és a sétányt lefelé és a főúton keresztül kellett elérni, de minden könnyen kezelhető volt és kb 5-7 perc alatt lehetett kijutni a strandra. Bármikor visszatérünk, és nagyon ajánljuk. Köszönöm a csodálatos időt.
Harri, Finnország
@harri
Tovább olvasom
Ez a hely egyszerűen fantasztikus. A minőség az árhoz képest nagyon magas. Nagyon jól éreztük magunkat a családunkkal Novi Vinodolskiban, úsztunk, étkeztünk csodálatos panorámával rendelkező éttermekben, sétáltunk fel és le a dombokon, egynapos kirándulásokat tettünk a KRK szigetére, templomot látogattunk 1500-tól, és csak ültünk a három különálló erkélyen hidegen. sört és hihetetlen kilátást gyönyörködtet az Adriai-tengerre. A lakásban minden tökéletesen működik. Teljesen tiszta volt, amikor megérkeztünk, és a házigazda segített, hogy elkezdjük felfedezni a területet a legjobb strandoktól és éttermektől kezdve. Három tinédzserrel és egy kutyával utaztunk, és mindenki nagyon boldog volt, miután három éjszakát töltöttünk ebben a fantasztikus apartmanban.
Előző

Ár/éjszaka: 160 €

Minimum foglalandó: 4 éjszaka

x

Nyaralásaid alkalmával magával ragadott a mediterrán életstílus?

Fektess be a jövődbe a Földközi-tenger partján
SAJÁT INGATLANODDAL!

Építsd fel passzív jövedelmed tengerparti nyaralóddal és tervezd meg nyugdíjas éveidet Észak-Cipruson vagy Horvátországban

Ne csak egy nyaralás erejéig élvezd a mediterrán éghajlatot!

Smokvicai eladó apartmanunk Téged vár!